Youtube

 
GISSA VAD JAG GÖR??
 
... Redigerar en så grymt efterfrågad sminkvideo! Äntligen trooor jag att jag löst det med datorproblemet så vi håller tummarna för att det ska fungera med uppladdningen och allt denna gången. Det blev en vardagssminkning då jag ändå skulle iväg och hade lite extra tid att göra mig klar på. Hoppas på att ni gillar den! En hårvideo kommer även snart upp. Puss och kram!
 
Psst.. Glöm inte att prenumerar på min youtubekanal som ni hittar HÄR! Så är ni alltid först med att se dem nya videorna.
interior - interiör - youtube
2
Hillevi

Vart har du köpt ditt mobilskal? Såå snyggt!

Svar: På richmondfinch.se 😃
Ebba Brobeck

zara

Hej! Är du sugen på att delta i min veckans blogg tävling som avslutas på söndag. Kika då in och anmäl dig via länken under headern, ha en bra kväll! :)