Lightroom

 
Äntligen har jag införskaffat mig Lightroom. Det var på tiden hehe eller vad tycker ni? Men nu återstår endast delen där jag måste lära mig alla miljarder funktioner den innehåller, men det verkar inte så svårt. Har redan hunnit provredigerat en bild i 45min nu. Den är långt ifrån klar men nu kan jag grunderna i alla fall. Sedan så är YouTube alltid ens bästa vän när det gäller sig att lära sig nya saker så där kommer jag spendera mycket tid i helgen!
 
Imorgon händer en väldigt rolig grej! Jag ska nämnligen utföra ett fotojobb för en bloggerska som behöver ny header osv. Är väldigt exalterad då detta är mitt första fotojobb, men jag kan vad jag gör så det blir nog inga problem. På fredag ska jag även iväg på en rolig grej som är delvis kopplad till bloggen. Stay tuned! Kramiiis