Volume spray

 
 
// Volume spray - HERE //
 
VOLUME SPRAY FROM MARIA NILA!
 
Igår fick jag syn på detta volume spray från Maria Nila hos min frisör. Hon sa att den var helt ny så hon hade inte hunnit testa den än, men bara lukten fick mig att falla direkt! Den lukar hallon och är så otroligt fräsch. Volymprodukter funkar inte precis i mitt hår men denna var verkligen otroligt bra. Du ska spraya det i hårbottnen när håret är handdukstorrt och sedan fönar du håret. Resultatet blir ett litet lyft, så om du är som jag och har glashalt + platt hår så är denna verkligen superbra. Stort tips!
maria nila - volume spray - volym spray
1
Dixi Wonderland

Ska tipsa min bestie om denna direkt :D Gillar verkligen din blogg, super fin :D

Svar: Gör så! Sådanna här produkter fungerar aldrig i mitt hår men denna gjorde, blev väldigt chockad! Tack så jätte mycket och desamma! <3
Ebba Brobeck