Fitness week

 
KOM IHÅG VARFÖR DU BÖRJADE.
 
Vilka träningsveckor detta har varit! Har tränat nästan varje dag i 2 veckor nu, phuu. På onsdagar har jag även kört två pass, ett med styrka och ett med kondition. Nu ska jag bara finslipa vad jag äter också sen är jag på banan igen! Även fast jag inte har förlorat så mycket kilo så ser jag en stor skillnad på min kropp och fast jag inte är smal så är jag mer "tonad" i min kroppsform än innan, man ser att jag försöker i alla fall haha. Ibland kollar jag mig i spegeln och tänker att fan jag är på samma ställe som jag var när jag började, samma kropp och inget resultat. Det är då man är glad för före bilderna. När du tvivlar på hur långt du kommit så är det bara att ta fram korten och kolla på hur du såg ut då och hur du ser ut nu. Även de små förändringarna räknas och det är viktigt att tänka på var du började. Kör hårt och sluta inte förrens du har nått ditt mål! ♥