Smores

 
 
 
 
 
IBLAND FÅR MAN HA FUSKDAGAR!
 
Har sett så mycket bilder på smores i ugn överallt på weheartit men har hela tiden skjutit upp att göra det själv. Idag tog jag tjuren i hornen i och med att jag ändå är sjuk och då vill man ha något sött. Det enda du behöver är Marabou som du lägger i botten av formen, marshmallows och kex. Sätt ugnen på 200°C, grädda tills gyllenbruna, sedan är det bara att hugga in!
 
 
28
helenaforsmark.blogg.se

vilka fina bilder och va gott det ser ut :)

Evelina K

Men guuuuuudarnas så gott!

erikasblogg.se

Men hjälp vad gott! Har aldrig hört talas om det men måste helt klart testa! Sparar detta inlägget till kommande frosseri-dagar :)

Svar: Ja du, det är super bra för gottegrisar som oss ;)
Ebba Brobeck

Sanna

Åh, mums vad sugen jag blev på det där nu! :D

Svar: Ja det var mumsigt!!! :D
Ebba Brobeck

Robex Lundgren

hur gör man?

Svar: står i texten ;)
Ebba Brobeck

Izza

Amen ååh vad gott! Blir något man måste testa då smores är överallt typ!! ♥

Kraaam

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra!! ❤️
Ebba Brobeck

Rebecca Wahl

fin blogg!

Svar: Tack så jättemycket 😄
Ebba Brobeck

JUNITJEJ

Så gott det ser ut!

Rebecca Persson

Oj så gott det ser ut!!

Nora Bååth

Mums, ser riktigt gott ut!

Ylva

OMG vad smarrigt det ser ut!

Ida - foto & häst

Gud så himla gott!! Måste testa att göra så, älskar smores! :D

corneliaeriksson.blogg.se

Jösse så gott!!

Robert

Åh det som är så gott :-)
Mitt favoritrecept: http://flickanokakorna.se/2012/02/26/smores-mitt-i-vintern/

Hanna Westman

Wow! Skulle absolut inte tackat nej till dedär direkt!

Rebecca Wahl

det där är så himla gott!!!!!!

Charlotte Andersson

Åh jisses vad gott det ser ut! Har också varit sugen på att testa det :)

Ida ~foto & Vardag~

Hejj! Jag har startat en ny blogg med massor av bilder och annat som inspirerar mig, skulle vara super kul ifall ni kikade in där♥

http://idastrand.blogg.se/?tmp=677496

Ida

Men shit vad smart! Aldrig tänkt på att det går att göra i ugn! :O

Josephine

Mums vad gott de lät och ser ut :)

Nettan

Åh det är såå gott :D :D

------> http://nouw.com/Nettan <-------

Frida

Men så enkelt! Ser gott ut :D

Bintu Malm Fraser

alltså jag bara måste testa det där!

Fröken

Mumma! Måste testas snarast... ;-)

Isabelle Olofsson

Åh vart är din tröja ifrån? :D

Svar: shein.com Superbillig också :D
Ebba Brobeck

Carolina Thoor

Vilka härliga bilder! Smorse var det länge sedan jag åt, men det är fruktansvärt gott! :D

Svar: visst är det! :D
Ebba Brobeck

Tilda Barkselius

Åh har också sett all bilder på detta runt omkring över internet. Vad kul att du testade det, ser ju hur got tut som helst ju <3 <3

Svar: Ja det var kul att äntligen prova det! Ett tips är att inte snåla med chokladen i bottnen <3
Ebba Brobeck

IdaSandin

Fy tusan var gott det där ser ut! Ett måste att prova någon gång :)

Svar: Verkligen!!
Ebba Brobeck