Snaps of the day

 
 
 
 
 
 
ÅH ÄLSKADE MALMÖ!
 
Hade med mig kameran i väskan idag så passade på att klicka av fem snabba bilder till er under dagen. Som ni ser blev det en underbar middag på Se7en sins burger som ligger på Emporia idag med min fina Jennifer. Första gången jag äter där och blev helt kär i maten vid första tuggan! Sedan har några butiker längs gågatan börjat med lite juldekorationer och en dedikerad X-mas lover som jag är så var jag såklart tvungen att stanna och njuta av varenda skyltfönster.
 
Många av er har frågat om youtubevideosarna som ska komma upp. En av dem kommer upp på lördag! Kramis ♥
Malmö - emporia
2
Carina Marianne Holst

Vad mysigt med juldekorationer :)Här i Barcelona är det så grått just nu.. Kram

Svar: Åh så underbart att vara i Barcelona! Då kvittar det nästan om det är dåligt väder :D Kram
Ebba Brobeck

Carina

Njaa!Det är härligt när det är fint väder precis som iSverige... Kram!