Saturday morning'

 
 
 
Äntligen lördag!! Att vakna upp av att solen strålar in genom fönstret och lyser upp hela rummet, så vill jag vakna varje morgon. Idag står en massa fix på schemat. Både till bloggen och annat stuff, måste verkligen få saker gjorda idag. Ikväll vankas det jobb igen efter några veckor ledigt. Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka igen. Nu ska jag göra mig en kopp te och börja dagen. Hur ser era lördagar ut? Kram!
 
PS: Har fått många kommentarer om att texten i min blogg var svårläst. Tror jag har fixat problemet nu, kommentera eller mejla gärna om där är något annat ni skulle vilja ändra på! Puss!
3
corneliaeriksson.blogg.se

Härlig morgon! Vilken fin sänggavel du ser ut att ha.

Svar: Tack så jätte mycket! Har faktiskt gjort den själv 😃
Ebba Brobeck

Paulina

Vackra bilder!

Svar: Tack!! 😃
Ebba Brobeck

Annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

Svar: Tack! En massa fix :D
Ebba Brobeck