Cinnamon buns

 
 
KANELBULLAR OCH SHOPPING ÄR LIVET!
 
Är head over heel med läxor, kanelsnäckor och jobb. But I love it! Har en massa papper att ta tag i men först tänkte jag kika in här en snabb sväng. Gud vilken dag detta varit. Inte nog med att mina fötter var döda efter dagens skoval så började det ösregna mitt under outfitfotograferingen och som om inte det var nog så gick mitt paraply av på mitten när där kom en vindpust (hade varit ägare till det i hela 10min haha). Så ja, händelserik dag! Hade även verkligen behövt lämna in datorn på lagning då den har fått total fnatt och tekniska fel... Men det får bli en annan gång haha. Åh idag har jag shoppat hur mycket tröjor som helst. Behövde verkligen basic och randiga tröjor som är favoriterna i garderoben. Ska försöka få upp en bild på dem också. Kram på er och sov så gott! ♥
 
Vill ni följa mitt liv så är det snapchat ni ska kolla på. Uppdaterar där varje sekund typ @ebbabrobeck
1
Sarah

De e så gott me kanelbullar :)

Svar: Ja visst är det! En klar favorit här hemma! :D
Ebba Brobeck