Just ordered

 
just ordered
 
Efter Fashion Week var jag så himla inspirerad av allt mode och alla trender som komma skall. Jag var så pass inspirerad att jag fick med mig en Givenchy inspirerad väska från Köpenhamn. Men shoppingen slutade inte där. När jag kom hem och kollade runt på olika bloggar såg jag att Nelly hade en reklam annons på Kenzas blogg (här) att man fick 20% på hela köpet om man köpte två saker från deras egna märke NLY. Jag har kollat på denna väskan riktigt länge nu, jag har även kollat på orginalet från Chanel men den är liiite för dyr just nu. Så den var ett självklart val och sedan har jag letat efter de perfekta svarta bootsen så fick bli ett par sådana också. Det må ha varit två inpuls köp men båda grejerna är saker jag antingen velat ha väldigt länge eller behövt!
 
Skriv in koden NLYNEW20 när du ska betala. Erbjudandet gäller till 1/2, kl: 10:00.