Malmhattan skybar

 
 
 
 
 
 
SURPRISE DINNER AT MALMHATTAN SKYBAR!
 
Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg så vankades det överraskning för Emelie. Jag hade ordnat bord till oss på Malmhattan Skybar i Malmö. Åh så lyckad kväll det blev! Vi beställde in vars ett glas mousserande vin (vår favorit by far), en charkbricka och även SOHO Fries. Namnamnam, super gott. Hit kommer vi förmodligen gå igen och ta ett glas en fredag efter skolan. Där finns även en Mexikans resturang som jag verkligen skulle vilja testa. Kram!
 
Snapshots @ebbabrobeck
 
Malmhattan skybar - malmö live - malmö live skybar - skybar - skybar malmö
1
Lisa

Hur gör du lockarna i ditt hår? Kan inte du göra en video på när du fixar det! :D

Svar: Absolut kan jag göra det! Har till och med köpt softboxar för att maximers kvaliteten på mina videos och bilder! Kram! <3
Ebba Brobeck