Triangl

 
Nämen kolla vad som trillade ner i min brevlåda. I morse skulle mamma och Måns hämta ut ett paket innehållande Måns dator på posten, när dem kom dit hade även mitt paket från Triangl kommit. Sååå glad!! Jag beställde bikinitoppen och byxorna i L då jag har 85D i bh. Jag hade chattat med suport i några dagar fram och tillbaka för att verkligen vara säker på att jag skulle få hem rätt storlek. Trotts det så passade inte bikinin när jag fick hem den. Suport sa att L skulle vara 85D men det var den definitivt inte. L var ungefär en liten 85C eller en normal 85B. Även byxorna var för små, L skulle vara 40-42 men dem var 38-40 istället. Gud så besviken jag blev... Men men, jag ska försöka sälja den och om inte det går ska jag skicka tillbaka den!
 
Jag skriver ut mina storlekar och åsikter så att ni inte får hem fel bikini när ni ska beställa! Annars älskar jag Triangl. Kram på er.
 
bikini - modeblogg - skönhetsblogg - triangl - triangl bikini - triangl swimwear - träningsblogg - träningsbloggen
4
Aina Strand

Snygg! :D

Clara

Den är så snygg, älskar färgen! :D

♥ only

Åh så snygg!

Nara

Vad fin den var :)