August favorites

 
favoriter
 
 
Ovan är produkter jag älskat denna månaden. Som en bas har jag gillat att antingen ha min MaxFactor face finity foundation eller mitt Studio finsh puder från MAC och sedan har jag ljusat upp ansiktet med min Nars radiant creamy concealer. Jag verkligen älskar att skugga ansiktet med Nars laguna bronzer, den är naturlig och väldigt fin! Har återfuktat läpparna varje kväll denna månaden med mitt Nivea lipbutter. Vid speciella tillfällen har jag använt mitt underbara läppstift från Make up store. Min The rocket maskara har tyvärr tagit under sommaren så jag har använt They're real maskaran från Benefit, den separerar ögonfransarna och ger längd dock tynger den ner fransarna en aning så det är ett minus. De ända ögonskuggorna jag använder för tillfället är från Naked2 paletten från Urban Decay. Underbara skuggor med sjukt bra pigment!
mac - makeup - naked2 - smink - sminkblogg